Theo van’t Zand stopt als assistent-trainer bij vv Staphorst 1

6 april 2023 20:15

Na het huidige seizoen nemen we afscheid van Theo van ‘t Zand als assistent-trainer van Staphorst 1.

Met Theo hadden we een assistent-trainer met ervaring als hoofdtrainer in huis. Iemand die op tactisch vlak, op de trainingen en in de wedstrijden de trainersstaf kon ondersteunen. Na onze gesprekken is Theo tot de conclusie gekomen dat de hoeveelheid tijd die er in de rol van assistent-trainer gaat zitten, niet meer te combineren is met zijn werkzaamheden. Helaas blijft het voor nu dus bij 1 seizoen als assistent-trainer bij zijn club vv Staphorst. Theo gaat op zoek naar een andere rol in het voetbal, die beter te combineren is met zijn werk.

We wensen Theo veel succes in zijn verdere trainers-toekomst toe!

Technische Commissie