Sponsortoernooi

18 april 2023 19:00

Dit jaar organiseren we alweer voor de 9e keer een sponsortoernooi, een 7x7 toernooi met als teamnaam een sponsor van de vereniging.
Dus lijkt het je leuk om mee te doen, zoek dat een team bij elkaar en meld je aan.

Over een maand (18 mei, Hemelvaartsdag) is er weer een 7x7 sponsortoernooi.
We hebben dit jaar een sponsor gevonden die zijn naam aan dit toernooi wilde geven, het is KNIPMEIJER Montage.

Wie mag er deelnemen?
Teams met een samenstelling van heren / dames / mixteams.

Dus ben je sponsor van de vv Staphorst, stel een team samen en meld je aan
of
Heb je een team samengesteld, zoek dan een sponsor die sponsort bij de vv Staphorst en meld je aan.

De teams:    vrouwen en mannen (senioren + JO19)
Op een half voetbalveld worden wedstrijden van 7 tegen 7 gespeeld.
De teams dienen dus uit minimaal 7 spelers te bestaan; 1 keeper en 6 veldspelers.
Daarnaast kan elk team beschikken over wisselspelers.
Het aantal wisselspelers bij het team kunt u zelf bepalen.
Elk team levert ook een scheidsrechter!

Wilt u niet aan het sponsortoernooi deelnemen, dan bent u natuurlijk van harte welkom om de teams aan te moedigen en in een gezellige sfeer ondernemers te ontmoeten op het sportpark!
De kantine en het terras zijn geopend en ook de bekende B.B.Q (als het weer het toelaat) zal niet ontbreken.
Met de muziek van DJ Robert Visscher, is het sponsortoernooi verzekerd van een goede sfeer!

Inschrijven:
Bent u (wederom) enthousiast geworden en wilt u meedoen aan het sponsortoernooi, schrijf uw team dan in via het aanmeldformulier op de speciale website.

Link naar de toernooiwebsite voor aanmelden ! >> klik hier <<

De uiterlijke inschrijf datum is donderdag 11 MEI !!!!!!.

Met sportieve groet, namens de Toernooi- en Evenementencommissie