Bestuursverkiezing en begrotingsvaststelling

3 juli 2020 21:00

Aan de leden van de voetbalvereniging Staphorst.

Zoals jullie weten heeft onze voorjaars-ledenvergadering in mei jl. vanwege de Corona-problematiek niet plaatsgevonden.

In die vergadering zou penningmeester Wim de Vos periodiek aftredend zijn, Wim heeft besloten om te stoppen als penningmeester en stelt zich niet herkiesbaar. Als bestuur danken we Wim voor zijn enorme inzet in de afgelopen seizoenen, we hebben gezocht naar een kandidaat die Wim kan opvolgen, en die hebben we gevonden. Als bestuur zijn we blij dat Johan Schra heeft aangegeven beschikbaar te zijn als penningmeester.
Op dit moment kunnen we vanwege de Corona-problematiek nog steeds geen reguliere ledenvergadering organiseren, Wim heeft aangegeven zijn functie graag te willen overdragen voor de start van het nieuwe seizoen 2020-2021, en ook moet de begroting van het nieuwe seizoen vastgesteld worden voor de start van het seizoen. Daarom hebben we als bestuur de volgende oplossing bedacht in plaats van een reguliere ledenvergadering:
Het bestuur stelt per mail (d.d. 3 juli 2020) het volgende voor aan de stemgerechtigde leden van voetbalvereniging Staphorst:
verkiezing penningmeester:
  • per 1 september stopt Wim de Vos als penningmeester van vv Staphorst.
  • als bestuur stellen we Johan Schra voor als kandidaat voor deze vacature.
  • door de ledenvergadering kan een tegenkandidaat voor deze vacature ingebracht worden voor 24 juli 2020.
  • als er geen tegenkandidaat of bezwaren worden ingebracht benoemen we Johan Schra per 1 september als penningmeester van vv Staphorst.
vaststellen begroting seizoen 2020-2021:
  • De begroting van het seizoen 2020-2021 is door de penningmeester opgesteld, de begroting is besproken door de financiële commissie en het bestuur en hiermee is ingestemd. Vaststelling van de begroting vind regulier plaats door de ledenvergadering. Vanwege de coronaproblematiek hebben we hiervoor een alternatieve oplossing gezocht. De begroting kan door stemgerechtigde leden van vv Staphorst ingezien worden op donderdag 9 juli van 19.30 tot 20.30 uur in de bestuurskamer. Wanneer u de begroting wilt inzien dient u zich hiervoor aan te melden bij het secretariaat ([email protected]) i.v.m. de corona-spelregels. Afhankelijk van de hoeveel aanmeldingen hiervoor zoeken we een passende oplossing hoe we de inzage kunnen regelen, we hopen op uw begrip hiervoor.
  • Als 9 juli door de leden die de begroting hebben bekeken geen bijzonderheden worden geconstateerd is de begroting van 2020-2021 daarmee vastgesteld.
We streven ernaar om de reguliere najaars-ledenvergadering op de 1e maandag van november 2020 te houden afhankelijk van de voortgang van de Corona-maatregelen.
We hopen op uw begrip voor deze aangepaste werkwijze voor de bestuursverkiezing en begrotingsvaststelling.
bestuur vv Staphorst