FINANXE nederlagen TOP-toernooi 2020

24 juli 2020 11:30

Ook dit seizoen start Staphorst weer met het eigen FINANXE nederlagen Top toernooi als voorbereiding op het nieuwe voetbalseizoen. Een seizoen waarin Staphorst na 13 seizoenen Hoofdklasser te zijn geweest , aankomend seizoen in de 3e Divisie mag uitkomen.

De opzet van het FINANXE nederlagen Top toernooi is om de selectie van Paul Weerman de grootste nederlaag te bezorgen op het eigen sportpark Het Noorderslag. Degene die dat lukt , mag er met de eerste prijs vandoor gaan, en ligt er voor elk deelnemend team een prijs klaar, na afloop van het FINANXE nederlagen toernooi. Dit om te zorgen dat er mooie wedstrijden gespeeld worden. Waar wat op het spel staat , i.p.v. een eenvoudige oefenwedstrijd. Er mag op 2 vaste momenten gewisseld worden, en mag een speler die het veld verlaten heeft, niet weer opnieuw ingebracht worden.

Dit jaar is er wederom een prachtig deelnemersveld op het FINANXE nederlagen Top toernooi. De volgende ploegen zijn er te bewonderen : Excelsior'31 ( 3e Divisie Zaterdag ) , Sc Genemuiden ( Hoofdklasse Zaterdag ) , Harkemase Boys ( 3e Divisie Zaterdag ) , ONS Sneek ( Hoofdklasse Zaterdag ) en Rohda Raalte ( 1e Klasse Zondag ).

Met te beginnen op Zaterdag 1 Augustus om 14:30 tegen competitiegenoot Excelsior'31 uit Rijssen.

Het volledige toernooiprogramma is als volgt :

Zaterdag 1 Augustus : vv Staphorst - Excelsior'31 ( aanvang 14:30 )

Dinsdag 4 Augustus : vv Staphorst - Harkemase Boys ( aanvang 20:00 )

Zaterdag 8 Augustus : een 3 luik met PEC Zwolle <21 en Feyenoord <21 en vv Staphorst 1

Feyenoord <21 - PEC Zwolle <21 ( aanvang 15:00 uur, speeltijd 45 min.)

vv Staphorst - Feyenoord <21 ( aanvang 16:00 uur, speeltijd 45 min.)

vv Staphorst - PEC Zwolle <21 ( aanvang 17:00 uur, speeltijd 45 min.)

Dinsdag 11 Augustus : vv Staphorst - SC Genemuiden ( aanvang 20:00 )

Zaterdag15 Augustus : vv Staphorst - Rohda Raalte ( aanvang 16:00 )

Dinsdag 25 Augustus : vv Staphorst - ONS Sneek ( aanvang 20:00 )

Het Finanxe nederlagen TOP-toernooi, wordt mede mogelijk gemaakt door de volgende sponsoren.

Hoofd-toernooisponsor

Finanxe

Platina-sponsoren

Kooiker-groep

Restaurant Mulino

D’Olde Baank

RS Kaas natuur- en streekproducten

Diamant-sponsoren

Vogelzang materiaal service

Tossie Laswerken

F.Vogelzang Bouw Staphorst

Oosterveen’s Olie

Jan B.V.

Balsponsor

Ten Hartog Schilderwerken

De laatste wedstrijd van Staphorst 1 werd gespeeld op 7 Maart tegen Eemdijk op het Noorderslag. Daarna gooide het Corona virus al het voetbal op slot. En was er een tijd waar er voor veel mensen een weinig tot geen sociaal contact was. Geen praatje meer langs de lijn of in de kantine. Geen weer zien met de andere mede supporters. Of een gemoedelijke praatje met uit supporter. Daarom is er besloten om er nu toch zoveel mogelijk mensen de kans te geven om de wedstrijden van het Finanxe Nederlagen toernooi te aanschouwen. Maximaal 500 bezoekers zijn er welkom. Dit alleen na het invullen en te ondertekenen van een verklaring kan en mag men het sportpark op. Dit formulier is te downloaden vanaf de website van vv Staphorst en het Finanxe nederlagen toernooi. Zonder het invullen van dit formulier, mag er volgens de huidige regelgeving omtrent Corona , maar 250 bezoekers toegelaten worden. En zullen er zeker veel toeschouwers niet terecht kunnen, om een wedstrijd te kunnen aanschouwen.

Er is ook een mogelijkheid om dit formulier ter plekke bij de kassa in te vullen, maar om geen opstoppingen te krijgen bij de locatie voor het invullen van het formulier, en eerder het sportpark binnen te zijn, is het van te voren downloaden en invullen gewenst.

Hier het te downloaden formulier van de wedstrijden tegen PEC Zwolle en Feyenoord >> klik hier<<

Het bestuur van vv Staphorst en de organisatie van het Finanxe nederlagen toernooi verzoekt u , om tijdens een bezoek aan het Sportpark Het Noorderslag om aan de regelgeving omtrent Corona te voldoen,om zo een ieder te kunnen laten genieten van de charme van het amateurvoetbal.

Voor alle informatie zie website van het toernooi >> klik hier <<