Worstenverkopers in het zonnetje gezet

7 november 2020 13:30

Het is al bijna een jaar geleden dat diverse leden van onze vereniging hun best hebben gedaan om zoveel mogelijk te verkopen tijdens de worstenactie van de supportersclub.

De top 3 had in het voorjaar al een voetbalshirt van hun favoriete club ontvangen.

Zoals heel veel dingen die niet door konden gaan wegens de corona maatregelen gold dat ook voor de voetbalwedstrijd in april van PEC Zwolle - Heerenveen voor de top 10 worstenverkopers. Aangezien het er voorlopig ook niet naar uitziet dat er weer publiek bij wedstrijden wordt toegelaten heeft de supportersclub een andere prijs bedacht.

De winnaars werden zaterdagochtend 7 november uitgenodigd om hun prijs, een hele mooie voetbal in ontvangst te nemen. En een paar muntjes van de vereniging voor als de kantine van vv Staphorst weer open is. Gelukkig waren ze er allemaal heel blij mee!

Nogmaals bedankt voor jullie inzet!

TOP 10

1. Edshilya Mussche
  2. Dinand en Milan Buiter
  3. Joost de Weerd