Payned stopt na voetbalseizoen 2021-2022 als hoofdsponsor.

26 oktober 2021 22:15

Waar Payned voor 2016 al onderdeel was het sponsorcollectief komt er na 6 mooie seizoenen hoofdsponsoring een einde. Als hoofdsponsor maakte Payned vele sportieve hoogtepunten mee binnen de club. De promotie naar de 3e divisie, de KNVB bekerwedstrijd thuis tegen PEC Zwolle, het 60 jarig bestaan van de club en de jaarlijkse door Payned gesponsorde 3e helft bij de eerste thuiswedstrijd van het seizoen.

Rolf Tempelman, Payned: " We kijken terug op een prachtige periode, die bovendien nog niet voorbij is. We gaan voor een winstvol laatste seizoen. In totaal hebben we 10 jaar mogen sponsoren in verschillende vormen. De samenwerking met de club is er eentje om in te lijsten, op alle vlakken perfect verlopen. Voor bedrijven die ons willen opvolgen kunnen we de vv Staphorst van harte aanbevelen. Niet alleen met het bestuur en de sponsorcommissie maar ook met de vrijwilligers, spelers en staf onderhouden we nauwe en zeer plezierige contacten. Het was dan ook geen eenvoudige beslissing en we zullen met goede gevoelens terug denken aan deze prachtige tijd."

PAYNED-zonder.jpg

Benny Miggels, voorzitter vv Staphorst, sluit zich aan bij de woorden van Rolf: ‘’Ook wij als club kijken terug op een mooie en geweldige samenwerking met Payned als hoofdsponsor. vv Staphorst is veel dank verschuldigd aan Payned . Met trots dragen we dan ook hun bedrijfsnaam al voor het 6e seizoen op de kleding van Staphorst 1 voor zowel de heren als dames. De betrokkenheid vanuit de familie Tempelman en medewerkers bij onze club is groot. Vanzelfsprekend staan we aan het eind van het seizoen 2021- 2022 samen met Payned stil bij deze stap opzij. Wel zal Payned verbonden blijven als sponsor bij vv Staphorst’’.

Dit houdt in dat we met ingang vanaf seizoen 2022/2023 opzoek zijn naar een nieuwe hoofdsponsor.
Het traject hiervoor is in werking gezet. Zodra hierover meer bekend is, zullen we dat bekend maken.