Karlo Meppelink nieuwe hoofdtrainer van vv Staphorst

15 december 2021 19:00

Karlo Meppelink wordt met ingang van het nieuwe seizoen de hoofdtrainer van vv Staphorst. De 52-jarige uit Hoogeveen neemt hiermee het stokje over van Paul Weerman, die onlangs aangekondigd heeft om na dit seizoen te stoppen als trainer bij onze club. Meppelink is momenteel actief als trainer bij VKW Westerbork en bij de jeugd van FC Emmen. Namens vv Staphorst heten wij hem alvast van harte welkom.

Karlo Meppelink begon zijn voetbalcarrière en tevens trainerscarrière bij zijn thuisclub HZVV Hoogeveen. Hij speelde 4 seizoenen bij de eerste selectie van HZVV Hoogeveen en vervolgde hierna zijn actieve spelersloopbaan bij Heracles, ACV en VV Hoogeveen. Uiteindelijk keerde Meppelink weer terug bij HZVV Hoogeveen waar hij begon en ook zijn actieve spelersloopbaan weer beëindigde.

Als trainer is Karlo Meppelink gestart bij de D1 van HZVV Hoogeveen. Zijn trainersloopbaan voerde hem vervolgens langs ZZVV, Union Emlichheim, Germanicus, HZVV en de Vroomshoopse Boys. Op dit moment is hij de hoofdtrainer van VKW Westerbork (Eerste klasse zondag van het KNVB-district Noord) en traint hij de jeugd van FC Emmen. Vanaf het nieuwe voetbalseizoen zal hij zijn intrede doen als hoofdtrainer bij vv Staphorst.

Karlo Meppelink: “Trainer worden bij vv Staphorst stond nog op mijn verlanglijstje. Het is een mooie club met een positieve uitstraling. Ik hou van een club waarin je als team samenwerkt, aanvallend voetbal speelt en eindigt op de plek die bij de club past. ik hoop dat ik met het team, de begeleiding, bestuur en zeker ook de supporters er een mooie tijd van kan maken.”

Wij zijn blij met de overeenkomst die we bereikt hebben met Karlo en kijken uit naar een goede samenwerking. Voor nu wensen wij hem nog veel succes in de competitie met VKW.

TC en bestuur vv Staphorst