Selectie nieuws

24 januari 2022 19:00

Matthijs Verheul gaat voor nog een jaar vv Staphorst, daarentegen zullen Danny Bos en Mike Reuvers aan het eind van dit seizoen vv Staphorst verlaten.

3e seizoen voor Matthijs Verheul

Matthijs Verheul gaat komend seizoen zijn 3e jaar in bij vv Staphorst. Na een 1e jaar waarin het vooral wennen was aan de hoge intensiteit van de trainingen en wedstrijden, heeft Matthijs in zijn 2e jaar al in veel wedstrijden zijn opwachting mogen maken. Kenmerkend voor Matthijs is zijn goede passing en daarnaast de rust die hij uitstraalt wanneer hij aan de bal is. Op naar de volgende stap!

Afscheid Mike Reuvers

Na 6 seizoenen vv Staphorst zal Mike Reuvers aan het einde van dit seizoen Staphorst gaan verlaten. Mike is via SVBO bij vv Staphorst terecht gekomen. In zijn 6 seizoenen bij onze club heeft hij laten zien waar zijn kwaliteiten liggen. Met zijn snelheid een ware plaag voor alle verdedigers en wanneer hij zijn snelheid ook nog eens combineerde met scorend vermogen (in de toto KNVB-beker was dit een zekerheidje), was er voor de tegenstander geen beginnen meer aan. In alle jaren vv Staphorst was er altijd nog de droom om een stap te maken, deze stap gaat er nu komen! Mike veel succes bij HHC, het is je enorm gegund!

Afscheid Danny Bos

Na 2 seizoenen vv Staphorst zal Danny Bos aan het einde van dit seizoen Staphorst gaan verlaten. Het vaderschap en toenemende drukte op het werk maken dat het spelen op divisie niveau niet te combineren is. Danny maakte in het seizoen 2020/2021 de overstap van Alcides naar vv Staphorst. In die 2 seizoenen heeft Danny laten zien meer dan een goede keeper te zijn. Helaas waren het tot nu, vanwege allerlei maatregelen, nog niet de mooiste seizoenen om als sporter actief te zijn. Danny we gaan er een mooi afscheid van maken!

De Technische Commissie