Selectie nieuws - Februari 2023

16 februari 2023 19:30

Namens de Technische Commissie hebben we nog meer selectie nieuws. Sander de Grote verlengt en blijft ook volgend seizoen bij de geel-blauwen spelen. Verder nemen we na dit seizoen afscheid van Jurian van den Brink en Matthijs Verheul, zij gaan op zoek naar een nieuwe uitdaging.

Sander de Grote

Sander de Grote knoopt er nog een jaar aan vast bij vv Staphorst. Dit seizoen zit het Sander nog niet mee. Een vervelende blessure heeft hem tot afgelopen zaterdag, uit bij ACV, uit het team gehouden. Zaterdag voelde als een ‘bevrijding’ gaf Sander zelf aan na afloop. Met zijn eerste minuten dit seizoen liet hij meteen zien waar zijn kwaliteiten liggen. Sander wil komend seizoen knallen in Staphorst 1. Wij hebben er alle vertrouwen in.

Jurian van den Brink

Jurian van den Brink verlaat na dit seizoen vv Staphorst. Jurian kwam twee seizoenen geleden over van SDC Putten. Jurian is van oorsprong een dynamische middenvelder met veel diepgang. Dit seizoen speelt hij vooral zijn wedstrijden als rechts of linksbuiten. Hij laat hiermee zien een multifunctionele speler te zijn die voor elk team van waarde is en zal zijn. We wensen Jurian veel succes bij het vinden van een nieuwe club en uitdaging.

Matthijs Verheul

Matthijs Verheul gaat na 3 seizoenen vv Staphorst opzoek naar een nieuwe uitdaging. Matthijs heeft laten zien op meerdere posities goed uit de voeten te kunnen. Centrale verdediger, rechtsback of op het middenveld: Matthijs vult het prima in. Het voetballende vermogen is zijn sterkste punt. Voor nu scheiden onze wegen. Matthijs, veel succes bij het vinden van een nieuwe club.

De Technische Commissie

Ontwerp_zonder_titel_7.png