Jubilarissen bij de Club van 50

15 april 2023 16:30

Donderdagavond 23 april heeft de Club van 50 haar jaarlijkse ledenvergadering gehouden.
De Club van 50 bestaat al ruim 26 jaar.
In de vergadering is door de leden besloten financiƫle bijdragen te verstrekken voor de aanschaf van een nieuwe AED, fitnessapparatuur en apparatuur ten behoeve van het onderhoud van de accommodatie.

Wegens hun 25-jarig lidmaatschap zijn de volgende leden gehuldigd: Albert Strijker, Eibert Dunnink, Niklas Hof, Arend Vos, Harald Hulleman en Henk Buitenkamp. ( van links naar rechts )

20230413_205659-25jaarlid.jpg
De jubilarissen Dick Vogelzang en Harold Witte waren afwezig, maar zijn later thuis met een bloemetje en attentie verrast.

De Club van 50 ondersteunt de vv Staphorst door middel van de aanschaf van materialen/benodigdheden en door middel van bijdragen voor activiteiten. Dit ten behoeve van algemeen gebruik van de  leden van de voetbalvereniging.

Het afgelopen jaar hebben we weer veel nieuwe leden mogen verwelkomen. We hebben nu 136 leden!
We hopen binnenkort de 150 te halen.

Heb je ook interesse om lid te worden?
Bekijk hier de webpagina van de Club van 50.
Of meldt je bij een van ons.

Jan Schra
Gerrit Mijnheer