Selectie nieuws - Mei 2023

4 mei 2023 21:00

Namens de Technische Commissie hebben we zowel speler- als stafnieuws voor het komende seizoen te melden. Martin van ’t Ende blijft ook volgend seizoen ons vlaggenschip versterken en Joren Rietman neemt afscheid van onze club. Ewald Koster en Paul Smid nemen komend seizoen het assistent-trainerschap op zich.

Martin van ‘t Ende

Martin van ’t Ende is na vele jaren speler van vv Staphorst 1 te zijn geweest en na een break gedurende corona, aangesloten bij de 1e selectie vanwege het blessureleed in het team. Dat dit zeer verdienstelijk gaat, blijkt wel uit de vele basisplaatsen en de resultaten van ons vlaggenschip sindsdien. In eerste instantie zou Martin alleen dit seizoen aansluiten, maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Martin maakt ook in het seizoen 2023/2024 deel uit van de 1e selectie van vv Staphorst. We hebben er vertrouwen in dat Martin het komende seizoen weer van waarde gaat zijn als speler en als mentor voor de jonge spelers die op trainingen en in de wedstrijden zullen aansluiten.

Joren Rietman

Joren Rietman verlaat het komende seizoen, anders dan eerder vermeld, vv Staphorst. Joren krijgt via zijn werkgever de kans om een studie te volgen. Om deze reden is Joren niet in de gelegenheid om bij alle trainingen aanwezig te zijn, wat wel een voorwaarde is om aanspraak te kunnen maken op speelminuten in Staphorst 1. In goed overleg is daarom besloten dat Joren het komende seizoen een stapje terugzet. We wensen Joren veel succes met zijn studie en wie weet tot ziens!

Staf van het 1e elftal

Ewald Koster

Ewald Koster pakt het komende seizoen de draad weer op als assistent-trainer van het 1e elftal. Na een jaar geen voetbal verplichtingen, heeft Ewald weer de ruimte gevonden om zijn rol als assistent-trainer op te pakken.

Paul Smid

Ook Paul Smid is het komende seizoen assistent-trainer bij Staphorst 1. Hij zal het assistent-trainerschap samen met Ewald, onder de leiding van Joram Hendriks, gaan invullen.

De Technische Commissie

Ontwerp_zonder_titel_10.png