Emilie Wind neemt na dit seizoen afscheid als trainster Vrouwen 1

6 mei 2023 16:00

Na vier mooie jaren kondigt Emilie Wind haar vertrek aan als trainster van Vrouwen 1. In 2019 kwam Emilie bij vv Staphorst als trainster van MO17. Dit heeft ze twee seizoenen gedaan, met in 2020/2021 een gecombineerd trainerschap met Vrouwen 1. Na dit seizoen is ze drie jaar trainster geweest voor de dames van Vrouwen 1.

Emilie: “Ik heb vier fantastische jaren beleefd en neem met pijn in het hart afscheid van deze Staphorster club. Ik heb een nieuwe club gevonden, SVM Marknesse, waarbij ik de dames van het eerste team training ga geven. Dit team speelt momenteel in de tweede klasse."

Namens vv Staphorst bedanken we Emilie voor haar inzet en wensen we haar veel succes toe bij SVM.