Knipmeijer Montage BV. verbindt opnieuw zijn naam aan het sponsortoernooi.

17 april 20:30  Doordat de samenwerking van beide kanten goed is bevallen, is Henri Knipmeijer met zijn bedrijf: Knipmeijer Montage BV. ook dit jaar de hoofdsponsor van het sponsortoernooi wat ieder jaar weer wordt georganiseerd op Hemelvaartsdag op de velden van vv Staphorst.meer »

246x gelezen

JAROKA Vloeren en Rijschool Meesters opnieuw samen sponsor van het dames toernooi.

16 april 18:00  Evenals het voorgaande jaar, word het JAROKA damestoernooi georganiseerd bij de vv Staphorst. Op vrijdagavond 3 mei zullen diverse damesteams uit de regio hun voetbalkwaliteiten laten zien op het sportpark “Het Noorderslag”. meer »

218x gelezen

19e Jeugd Sponsor Actie Poiesz; spaar je mee voor vv Staphorst?

4 april 20:00  De Jeugd Sponsor Actie van de Poiesz is volop bezig en loopt bijna op zijn einde. Sinds maandag 12 februari worden er al volop munten gespaard voor onze vereniging. VV Staphorst staat op dit moment op de derde plaats in de tussenstand. meer »

204x gelezen

Club van 50 biedt attributen aan.

1 maart 20:15  Op de ledenvergadering van de club van 50 vorig jaar april werd besloten attributen beschikbaar te stellen voor het krachthonk.meer »

826x gelezen

Vacature: jeugdtrainer

30 januari 19:00  Seizoen 2024/2025meer »