Wedstrijdverslagen

2016-2017
Kaboutervoetbal en Minidivisie

In augustus zijn we weer gestart met het kaboutervoetbal en de Minidivisie. Maar liefst 20 spelers en speelsters leren spelende wijs het voetbalspelletje en trainen op woensdagavond en zaterdagmorgen.

Vorige week is de Minidivisie in Meppel van start gegaan en hierbij doen we met de vv Staphorst met 2 teams aan mee. Fantastisch om te zien hoeveel plezier de jongens en de meisjes hieraan beleven.

De trainers/leiders zijn Johan Bovenhuis, Harald Hulleman en Ferrinand Buiter assisteert zaterdag bij de Minidivisie.

Geen wedstrijdverslagen gevonden