Nieuwe sponsor Klaas Harke Bouw.

16 oktober 2019 18:15

Over Klaas Harke bouw:
Bouw- of verbouwplannen?

Bij Klaas Harke bouw bent u aan het juiste adres voor bijvoorbeeld renovatie van een badkamer, uitbreiding van een bestaande woning, plaatsen van een dakkapel of de complete bouw van uw droomhuis. Klaas Harke bouw is een jong bedrijf. Echter wel met vijftien jaar ervaring op de bouwplaats en passie voor het vak.

Sinds mijn tienerjaren ben ik verbonden met de vv Staphorst. Met veel plezier en trots heb ik mogen spelen in de clubkleuren geel/blauw. Ik ben er trots op dat ik nu als ondernemer een steentje bij kan dragen aan de toekomst van onze vereniging.

Maken we een vrijblijvende afspraak? Bel 06 50984873 of mail naar [email protected].

Albert Knol bedankt Klaas Harke en heet hem van harte welkom als nieuwe sponsor bij vv Staphorst.