Bestuursleden

WIJ ZIJN DRINGEND OP ZOEK NAAR NIEUWE BESTUURSLEDEN!!
Kom jij ons fantieke team versterken? Stuur een mail naar [email protected] of spreek een van de andere bestuursleden aan!

De Supportersclub van vv Staphorst is een groep fantieke, creatieve mensen die zorgen voor activiteiten, ondersteuning van activiteiten en support van diverse teams en de vereniging in zijn geheel.

Leden:
Nog geen lid van de supportersclub? Je kunt lid worden voor maar € 7,50 per jaar. Vul hier het formulier in!
Hiermee zorg je ervoor dat er diverse activiteiten georganiseerd kunnen worden en dat er dingen aangeboden worden aan de vereniging. Maar je krijgt er tijdens diverse momenten ook wat voor terug. Dit zorgt ervoor dat je per saldo alleen maar voordeel haalt uit je lidmaatschap. Denk aan korting bij de entree van de supportersavond, 1 gratis consumptie tijdens de Bingo avonden, korting op een entree kaartje voor een toneelavond etc.