Club van 50

De Club van 50 is opgericht in 1996. De Club is begonnen als Club van 100. Na invoering van de euro is de naam van de Club gewijzigd in de Club van 50.

Wat is de Club van 50 en wat doet zij?
De leden van de Club van 50 is een verzameling personen die vv Staphorst een warm hart toedragen. Met de jaarlijkse bijdrage kan de vereniging gesteund worden. Het gaat hierbij om serieuze projecten die eigenlijk altijd betrekking hebben op het verbeteren van de accomodatie of het ondersteunen van activiteiten. Heb je nog ideeën over op welke wijze de Club van 50 kan bijdragen aan de activiteiten en accommodatie van de vv Staphorst laat ons dat dan weten!

Meer informatie of lid worden van de Club van 50? Vul onderstaand formulier in, of spreek Roelof Kuiper aan.

R. Kuiper
06-51 84 04 14