Sponsor belicht

23 februari 2022 20:00

Als sponsorcommissie van de vv Staphorst mogen we weer enkele sponsoren in het zonnetje zetten.
Onderstaande bedrijven zijn een verbintenis aangegaan met onze voetbalclub, of hebben het
bestaande contract verlengd. Fijn om te zien dat alle drie de bedrijven gevestigd zijn in Staphorst en verbonden zijn met de plaatselijke voetbalclub.

Café-Zaal Spoorzicht

Deze bekende locatie in ons dorp is ook verbonden aan de vv Staphorst, we spreken onze dank uit voor de contractverlenging. Veel leden hebben er door de jaren heen al een hapje en drankje genuttigd, zowel in het café als in de zaal erachter waar o.a. de toneelavonden gehouden worden. De gezellige sfeer i.c.m. goede bediening spreekt veel mensen aan, een sterk verhaal van de uitbater maakt het compleet. Als vv Staphorst zijn we blij dat de horeca weer open mag en gaat, een voetbalwedstrijd behoor je namelijk na te bespreken onder het genot van.. We hopen dit weer
veelvuldig te doen bij o.a. Spoorzicht.

www.zaalspoorzicht.com

Spoorzicht1.jpg Spoorzicht2.jpg

Van den Bosch Oogmode

Van den Bosch Brillen & Lenzen is de opticien in Nieuwleusen en Staphorst met centraal gelegen winkels in beide plaatsen. We zijn blij met de sponsoring van deze onderneming. Bewust is gekozen voor het woord ‘oogmode’ wat duidelijk maakt dat er voor iedereen een passende oplossing is, mede door het kundige advies wat te krijgen is in de winkels. De website geeft veel aanvullende informatie over de producten en ook is het mogelijk om online lenzen te bestellen. Zo kun je bij van den Bosch zowel online als in de winkel terecht.

www.vdboschoptiek.nl

vdBosch1.jpg vdBosch2.jpg

Phone House

Als vv Staphorst zijn we blij met deze nieuwe sponsor, de foto’s zijn gemaakt voor en in de winkel.
Mooi dat deze in Staphorst gevestigde vestiging van PhoneHouse zich verbindt aan de plaatselijke voetbalclub. De winkel is ingericht om klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn, het idee is dan ook om in de winkel net dat stukje extra service te bieden. Online is deze keten ook erg groot en actief, maar daarnaast wil Phone House met haar winkels service, advies en comfort bieden.

www.phonehouse.nl

Phonehouse2.jpg Phonehouse1.jpg