Contractondertekening toernooisponsoren

12 februari 2023 23:45

Voorafgaand van de thuiswedstrijd van Staphorst - DOVO op zaterdag 4 februari heeft de
Toernooi- en evenementencommissie en de Sponsorcommissie van vv Staphorst drie toernooi sponsoren officieel met een contractondertekening aan zich weten te laten binden. Knipmeijer Montage en de Kooiker Groep waren hierbij aanwezig. Helaas lukte het Bloemert IT niet, door ander verplichtingen op diezelfde dag om hierbij aanwezig te zijn, maar we zullen proberen om hier alsnog een datum voor te gaan vinden dat dit wel gaat lukken voor een officieel foto moment.

Henri Knipmeijer, jarenlang actief geweest binnen de vereniging als keeper in diverse elftallen, heeft zich als naamgever met zijn bedrijf Knipmeijer Montage BV (www.henriknipmeijer.nl) verbonden aan het Sponsortoernooi van de vv Staphorst, wat plaats zal gaan vinden op donderdag 18 mei 2023 (Hemelvaartsdag) bij de vv Staphorst. Het toernooi heet dan logischerwijs nu het Knipmeijer Montage Sponsortoernooi, link naar de toernooisite >> klik hier<<

1.Knipmeijer-Hof.jpg

Henri Knipmeijer Montage & Dienstverlening

Henri Knipmeijer montage is een montagebedrijf dat actief is in de utiliteitsbouw en woningbouw. Voor kantoorpanden, bedrijfspanden, winkelpuien en meer bouwen/monteren wij kozijnen, deuren, ramen, gevels, vouwpuien en vliesgevels. Zowel van staal, aluminium, als kunststof. Uiteraard is het beglazen van dit alles ook dagelijkse kost voor ons en dus in
goede handen.

Ook voor het inmeten en plaatsen van kunststof en aluminium zetwerk bent u bij ons aan het juiste adres. U kunt dan denken aan hoeklijnen, binnen-/buitenafwerking, dak- en boeibekleding.

Door onze jarenlange ervaring in deze branche kunnen onze mensen, die uiteraard vca-gecertificeerd zijn, snel en vakkundig monteren voor of bij u. Mede dankzij onze kennis, ervaring en de juiste gereedschappen bieden wij u kwaliteit. Kortom de montage is bij Henri Knipmeijer in juiste handen.

De Kooiker Groep (www.kooiker-groep.nl) hebben hun naam laten verbinden aan het Noorderslagtoernooi, wat al jarenlang begin juni bij de vv Staphorst wordt gehouden. Op zaterdag 10 juni 2023 staat dit toernooi weer op de planning. Namens de Kooiker Groep was Angela Buitenhuis (manager marketing en communicatie) aanwezig om dit met blauw inkt officieel te laten maken. Vanzelfsprekend heet dit toernooi op deze datum nu het: Kooiker Groep Noorderslagtoernooi, link naar de toernooisite >> klik hier<<

2.Angela_-Hof.jpg

Kooiker Groep

Van ons kun je op aan. Dat zeggen we niet zomaar. We laten het al meer dan tien jaar zien.
We kijken graag naar het grote plaatje, bieden altijd een totaaloplossing. We blinken niet uit in één, maar in vijf takken van sport. Met Daktoppers, Service & Sales, het Aannemersbedrijf, Zuigtechniek en Maatvoering. Welke van de vijf het ook is: we leveren vakwerk. Elke dag opnieuw.

Kooiker staat gelijk aan kwaliteit. En die kwaliteit komt niet uit de lucht vallen maar wordt gewaarborgd door ons personeel, onze ambassadeurs. Ieder keer gemotiveerd en naast de klant. Zo vinden we samen een oplossing, wat je vraag ook is. Op ons kun je vertrouwen. Of je nu een oplossing zoekt op gebied van infra, bouw of industrie. De kennis en kunde, de mensen en het materiaal: we hebben het allemaal.
Zo doen we wat we beloven, waar we voor staan. Altijd betrokken. Altijd op maat.
Dat is de Kooiker Groep: gewoon vakwerk.

3.Hof-Angela-Henry-Klaas_Schra.jpg
Van links naar rechts: Jan Hof (voorzitter toernooi comm.), Angela Buitenhuis (Kooiker Groep), Henri Knipmeijer (Knipmeijer Montage) en Klaas Schra (sponsorcommissie vv Staphorst)

Lees meer over:
Knipmeijer montage Kooiker Groep