Sponsornieuws

29 november 2023 19:15

Wij zijn verheugd met het goede nieuws dat er meerdere sponsoren een contract hebben getekend of verlengt voor vv Staphorst. #samensterk

Vriend sport verlengt opnieuw als TOP-sponsor

vv Staphorst en Vriend sport zijn opnieuw met elkaar een 4-jarig sponsorcontract overeen gekomen. We waarderen als club de samenwerking met Vriend Sport als sponsor en leverancier van onze club kleding met het merk Craft.

Jeroen en zijn team ontvangen jullie graag in beide winkels. Voor zowel sportkleding, sneakers en fashion ben je bij Vriend aan het juiste adres. Beide winkels zijn gevestigd in de hoofdstraat van Meppel. Hou de website en social mediakanalen van vv Staphorst in de gaten voor mooie clubacties.

vv Staphorst verwelkomt Hilleen Mode & HeM met nieuw sponsorbord

Hilleen mode & HeM treedt toe als nieuwe bordsponsor van vv Staphorst. Hier zijn we trots op.
Hilleen mode & HeM: “Wij zijn blij dat ook wij een mooi sponsorbord hebben mogen plaatsen bij vv Staphorst. Om dit te vieren hebben we een te gekke actie bedacht:

Krijg €10.00 korting* op je dames- of heren JEANS op vertoon van je clubpas.

Kom snel, want deze actie is geldig tot 31-12-2023!”

*uitgezonderd andere acties

Adres:

Bergerslag 2 a
7951 DS Staphorst

Stiptwerk uitzendbureau verlengt als GOUD-sponsor

We zijn als vv Staphorst trots dat Stiptwerk uitzendbureau verlengt als GOUD-sponsor en het kantine- en keukenpersoneel samen met de club heeft voorzien van nieuwe kleding.

Klaas Koobs en zijn team zitten gevestigd aan de Weth. Hulstraat 1-17 in Staphorst. Opzoek naar een (bij)baan? Bel, mail of loop naar binnen bij Stiptwerk uitzendbureau www.Stiptwerk.nl