Staphorst JO9-1 verspeelt dure punten tegen Hoogeveen

Hoogeveen JO9-2

Staphorst JO9-1JM

speler Hoogeveen JO9-2 (schot)
speler Hoogeveen JO9-2 (schot)

29 oktober 2016 9:00

Vandaag moesten we uit naar Hoogeveen. We begonnen de wedstrijd goed, in de 2e minuut werd de 0-1 fraai binnen gekopt uit een corner. Beter begin kon je je niet wensen, kort daarna kregen we meerdere kansen op de 0-2, maar helaas werden die niet benut. Hoogeveen liet zich niet uit het veld slaan en bleven gewoon door voetballen. In de 16e minuut wist de thuisclub de gelijkmaker binnen te tikken, 1-1. Wel even zuur natuurlijk, maar wij creëerden meer mogelijkheden dus het moest goed komen. Helaas voor ons was het tegendeel waar en was het Hoogeveen die in de 27e minuut op voorsprong kwam en de stand op 2-1 zette. Het lukte ons niet om de gelijkmaker te scoren en zo toch nog een punt mee naar huis te nemen. Duur puntverlies om het kampioenschap. De competitie duurt nog 3 rondes, zelf alles winnen en hopen dat de koplopers ook nog ergens punten morsen.

Volgende week spelen we thuis om 11:00 uur tegen DESZ JO9-1