LSC 1890 - Jong Staphorst

LSC 1890 1 (zon)

...

22 november 2016 20:00

Gisteravond heeft jong Staphorst een wedstrijd gespeeld tegen LSC 1890, dat uitkomt in de zondag eerste klasse F, op het prachtige sportpark in Sneek. Een nostalgisch sportpark met een geweldig mooie tribune en kantine waar menig club jaloers op zou zijn.

Onze Harrie die ook aanwezig was, heeft het allemaal bewondert want van de wedstrijd heeft hij weinig gezien hij stond meer met de rug naar het veld. Onze hoofdscout Gerrit zal zeker binnenkort foto’s op de site zetten want zijn smart Phone staat vol. Jammer dat er dan een stuk kunst moet liggen tegenover dit gebouw.

Maar wij waren daar natuurlijk voor de wedstrijd, en hebben daar een prachtige wedstrijd gezien en dan kom je tot de conclusie dat we wel degelijk talenten bezitten. Een elftal met Bjorn, Alex, Justin, Robert en Stephan die samen met Bas en Rutger met wat versterking van ons eerste een prachtige wedstrijd neergezet hebben. Vooral de eerste helft werd er een geweldige partij op de mat gelegd, LSC heeft werkelijk alle hoeken van het veld gezien. De gedrevenheid die er afspatte, en het tempo, het vastzetten en het combineren was geweldig om te zien en jammer dat dit niet in doelpunten uitgedrukt kon worden. Wat ik dan gisteravond zag dan hoeven wij ons geen zorgen te maken over de toekomst mits deze mannen er zelf wat voor over hebben, want ze zijn er nog niet natuurlijk maar misschien zou een stuk begeleiding niet misstaan. “Hard werken verslaat talent als talent niet hard werkt” deze spreuk heeft jaren in ons sponsorhome gehangen, mannen neem dit ter harte dan kunnen wij nog veel genieten van jullie talent. Einduitslag was 1-1 maar dat doet er wat mij betreft niet toe!

door Jan Koops