Thuis tegen SJO JVZ JO9-3

SJO JVZ JO9-3

15 april 2017 11:00

Jerrit Hutten

Uit hadden we met 1-14 van JVZ gewonnen, de vraag was dus niet of we gingen winnen maar met hoeveel doelpunten verschil. De thuisploeg kreeg al snel een paar goede mogelijkheden maar waren niet scherp genoeg om deze te benutten. In de 7e minuut opende Staphorst de score. Ondanks het grote klasse verschil wisten we dat niet in doelpunten uit te drukken, met de rust was het nog maar 3-0. De 2e helft kwam JVZ bijna niet meer van de eigen helft af. Complimenten aan de verdediging en keeper van de tegenstander, want ze hebben Staphorst van een grote score afgehouden. Nog 4x keer wist de thuisploeg de bal achter de doelman van JVZ te werken wat de eindstand op 7-0 bracht.

Volgende week wacht de thuiswedstrijd tegen Hoogeveen. Staphorst en Hoogeveen beiden nog ongeslagen in de titelrace.  Het beloofd een spannend duel te gaan worden.

Publiek is van harte welkom om onze jongens te komen aanmoedigen. De wedstrijd wordt om 11:00 uur gespeeld op het hoofdveld.