MSC/Amslod JO11-2 - Staphorst JO11-2

Staphorst JO11-2

Onder 11, JO11-2, Groep 2 08

9 september 2017 10:45

op het kunstgras van MSC stond zaterdag 10.45 de wedstrijd tegen MSC JO11-2 op het programma
op deze druilerige trieste zaterdagochtend begonnen de mannen met goede moed aan de 2e bekerwedstrijd.
Al snel werd duidelijk dat ook deze tegenstander te sterk was. Maar we bleven het proberen met als resultaat dat toch de eretreffer werd gescoord. Na goed doorzetten aan de linkerkant van het veld scoorde Bjorn F.
Hij had eerder deze ochtend al een gastoptreden achter de rug bij JO11-1 maar had nog genoeg energie voor zijn 2e wedstrijd van de dag.
In de loop van de 2e helft kwam Staphorst wat beter in de wedstrijd en kwamen er nog enkele kansjes.
dit mocht helaas niet meet baten en 2e nederlaag konden we bijschrijven, 9-1 verlies.
volgende week nieuwe kansen en dan proberen vanaf het begin direct te knallen....