Staphorst JO8-2 - Dwingeloo JO8-2

Sylvan Dons (afstandschot)

Onder 8, JO8-2, 3e klasse 05

4 november 2017 11:00

Vanmorgen mochten we weer op het hoofdveld spelen tegen Dwingeloo. Of ze hadden allemaal vrijdagavond een feestje gehad of ze dachten dat het vanmorgen wel een makkie zou worden, want niemand was met het koppie bij de wedstrijd. We kregen dus ook gelijk in de 1e minuut een doelpunt tegen. Dus 0-1 achter, en hier keken de spelers heel raar van op. Ze snapten er niets van. Nu kwamen ze in actie en door goed samenspel werd het 1-1. Nu leek het wel of Dwingeloo niet wist hoe dit zo snel kon en was er met de aandacht niet bij en die kans moet je Staphorst niet geven dus hoppa de 2-1 lag in het net. Toch konden we niet goed in het spel komen en lukte veel passes en verdedigingswerk niet, en hing de 2-2 in de lucht. Na een time-out kwamen we beter in ons spel en gelukkig hadden we bij onze thuiswedstrijd veel supportes die het team aanmoedigden waardoor de doelpunten weer makkelijker gemaakt werden. Toch wist Dwingeloo het nog weer even spannend te maken met een doelpunt voor hun. Maar we waren weer wakker en wisten het doel van de tegenpartij weer goed te vinden. Nou team, graag de volgende wedstrijd vanaf het begin de koppies erbij anders maken jullie het voor de supporters veel te spannend!! Eindstand 11-3.