Het regende doelpunten

Sylvan Dons (schot)
... (schot)
... (schot)
Stan de Weerd (afstandschot)
Sylvan Dons (afstandschot)
Sylvan Dons (intikker)
Sylvan Dons (afstandschot)
Colin Trompetter (afstandschot)
Colin Trompetter (intikker)

Onder 8, JO8-2, 3e klasse 05

30 september 2017 11:00

Zaterdagmorgen half 11 verzamelden we ons in de kleedkamer voor onze 2e competitiewedstrijd tegen JVZ uit Zuidwolde. We waren er allemaal weer klaar voor dus met veel enthousiasme begonnen we aan de wedstrijd. Helaas misten we een van onze toppers ivm ziekte, dus de 1e helft moesten we het zonder wisselspeler doen. We begonnen zeer sterk en overbluften de tegenstander compleet waardoor we al in de 3e minuut op een 1-0 voorsprong kwamen. Na een zeer goed samenspel kwamen we ook al snel op een 2-0 voorsprong. Maar toen kwam JVZ Zuidwolde zeer sterk terug en werden we een beetje weggespeeld waardoor zij terugkwamen op 2-1. We merkten toch wel dat we niet even een keertje konden wisselen waardoor de benen een beetje zwaar werden. We kwamen niet echt goed meer in ons spel en vlak voor rust was het dan ook 2-2.
Na een speech in de rust van de leider gingen we weer het veld op maar nu kregen we versterking van Sem Schipper die na een zware wedstrijd met zijn eigen team ons kwam versterken, met goed succes, bedankt Sem! We herpakten ons zeer goed en kwamen direct op een 3-2 voorsprong. Er werd in het veld goed opgelet want de keeper stond te ver voor zijn doel waardoor er via een megaschot een bal via de lat achter de doellijn terechtkwam. Hier was eerst nog wat twijfel over of de bal echt wel achter de lijn was geweest, maar aangezien wij bij deze wedstrijd gebruik konden maken van de Lijn-Technologie-Dames, kreeg de leider in koor het sein 100% 'Doelpunt' door. We konden elkaar zeer goed vinden in het veld waardoor het de 2e helft doelpunten regende. Heel goed gespeeld team!! Eindstand 12-2!!