Wormen wedstrijd

... (intikker)
... (solo)
Colin Trompetter (intikker)
Tim de Ruiter (afstandschot)

Onder 8, JO8-2, 3e klasse 05

28 oktober 2017 9:00

Vanmorgen moesten we vroeg aanwezig zijn bij de club om gezamenlijk te vertrekken naar de de buren. MSC was vandaag onze tegenstander. Aangezien we afgelopen woensdagavond een oefenwedstrijd hadden gespeelt, wat niet zo heel goed voor ons zelfvertrouwen is geweest, hadden wij vandaag eerst wat bibberbenen. Onze opdracht was goed voetbal laten zien met goed teamspel en veel plezier. Nou die opdracht lukte de eerste 9 minuten prima want we stonden toen al met 5-0 voor. Maar toen werd MSC wakker, ze hadden 1 speler minder ivm ziekte/vakantie en al gauw werd
het 5-3. De tweede helft werden we wat slordig en konden elkaar niet zo goed meer vinden. Of het kwam door het hobbelige veld want de jongste supportes Nick, Tara en Isis, haalden de ene worm naar de andere uit de grond, het leek wel Expeditie Robinson, en wij zijn natuurlijk een super strak veld gewend. De laatse 10 minuten ging het qua sterkte over en weer en het leek of MSC nog heel sterk terug kon komen want het werd 6-3, een minuut later 7-3 en toen kreeg MSC vleugels en werd het heel snel 7-4, 7-5. Maar toen kwam onze enigste dame aan de bal en knalde de 8-5 binnen. Nu kreeg MSC echt een mentale tik! We hebben uiteindelijk gewonnen met 9-5!. Super gedaan samen!!