Warm welkom in de kou!

d' Olde Veste'54 JO9-2

Staphorst JO9-1JM

3 november 2018 8:45

Op de agenda staat vandaag Dólde Veste'54 uit. We vertrokken vanmorgen om 8.00 uur richting Steenwijk. Aangekomen bij het sportpark gingen we op zoek naar de kleedkamer, we voelden een zeer warm welkom, omdat de geel/blauwe kleuren ons toe lachten in de kleedkamer. Na de wedstrijdbespreking van de trainer gingen we het veld op. Steenwijk was geen onbekende en de vorige keer hadden we dan ook met een enorme uitslag gewonnen. Dus nu werd er in het begin zeer gemakkelijk over de wedstrijd gedacht of we vonden het wel erg vroeg vanmorgen en de kou was ook nieuw maar daar had de tegenstander ook last van.Na een minuut of 5 wat over en weer gespeeld te hebben kwamen we achter met 1-0. Dit kon natuurlijk niet en begonnen wat scherper te spelen. Steenwijk was nog aan het feest vieren maar dit was zeer kort 1-1. Achterstand weer weggepoetst. De 1-2 lag daarna ook zeer snel in het net. De koppies van Steenwijk gingen al hangen waardoor het voor ons steeds makkelijker werd om te scoren. Met rust stonden we met 1-6 voor wat eigenlijk voor ons doen niet goed was, we waren te veel op eigen succes uit en dan wordt er nog wel eens wat gemist. In de slotfase kregen we nog een doelpunt tegen wat ons toch even weer bij de les bracht. Uiteindelijk hebben we gewonnen met 2-9 dus de 3 punten nemen we mooi weer mee naar Staphorst. Ga zo door heren, nog een paar wedstrijden te gaan!