Bekerwedstrijd tegen Meppel B1

B-junioren, B1, Groep 1 07

22 augustus 2015 10:30

Jansen, G.

Na een lange vakantie en slechts één training mochten de mannen van B1 direct aan de slag voor de beker, thuis tegen Meppel B1. Met name was in de training het accent gelegd op de verdedigende taken. In een redelijk gelijk opgaande wedstrijd (Meppel had wellicht iets meer veldoverwicht) werd de doelstelling voor deze wedstrijd al snel om zeep geholpen door een rode kaart voor onze centrale verdediger Milan. Naar onze mening een onterechte rode kaart en daar was ook Meppel het mee eens. Het was jammer voor de wedstrijd. Nu met 10 tegen 11 waar de conditie en energie zo vlak naar de vakantie nog zeker niet optimaal was. Marco haalde Bjorn Boldewijn naar achteren en dat betekende gelijk dat we aanvallend geen vuist meer konden maken. De uiteindelijke uitslag (0-7) maakte niet zoveel meer uit. Belangrijk was dat onze mannen hun taken redelijk bleven uitvoeren. Woensdag een nieuwe kans tegen Olde Veste B2.