Twee verschillende helften

B-junioren zaterdag, B1, Hoofdklasse P

3 oktober 2015 12:45

Ribberink, HJ

Eigenlijk kunnen we kort zijn. HZVV was het betere team. Door strijd en geconcentreerd voetballen konden we in de eerste helft staande blijven. Ook al hadden we over geluk niet te klagen. Al snel kwamen we op achterstand en we bleven onder druk staan. Maar in de 23ste minuut kwamen we toch terug in de wedstrijd. Een prima pass van Ruben op Jeffrey die de bal vervolgens op maat voorgaf aan Justin, de 2-1. De mannen kregen weer vertrouwen en kregen iets meer vat op de wedstrijd. Drie minuten na de 2-1 kwam de gelijkmaker op het scorebord. Justin onderschepte een terugspeelbal en omspeelde de keeper 2-2. Tevens de ruststand. In de rust probeerde Marco de mannen scherp te houden. let op de eerste tien minuten! Blijf scherp en geef alles! Helaas onze mannen lieten zich als makke schapen afslachten. Er was niets meer terug te vinden van de scherpte die er in de eerste helft wel was. Jammer dat we zover terugvielen. dat de stand uiteindelijk 8-2 werd geeft duidelijk aan dat we kunnen spreken van een wedstrijd van, voor Staphorst, twee totaal verschillende helften.