Jammer

B-junioren zaterdag, B1, Hoofdklasse P

12 maart 2016 10:30

Veldsink, H.J.

Vandaag echt een degradatie kraker. Er moest gewonnen worden! De mannen waren goed voorbereid, hadden goed getraind en begonnen ook scherp aan de warming-up. In het begin ging de wedstrijd redelijk gelijk op maar toch kwam Hoogeveen op voorsprong met een afstandsschot. Maar daarna kwam Staphorst steeds meer in de wedstrijd en maakten via Rick Meulebelt gelijk. De assist kwam vanuit de vrije trap van Justin. We kregen daarna nog wel de kansen maar wisten niet te scoren. De 1-1 was de ruststand. Na rust kwam Hoogeveen goed uit de kleedkamer, zette vroeg druk en kwam weer op voorsprong. Een minuut later was het al 1-3. De assistent scheidsrechter vlagde nog wel voor buitenspel maar daar wou de scheids niets van weten. Zelf had ik er geen goed zicht op. Het werd zelfs nog 1-4 voordat Staphorst eindelijk weer iets terug deed. Een vrije trap van Jasper werd door Jerrit ingekopt. Maar lang konden we hier niet van genieten. Even later stond de 2-5 eindstand op het bord. Jammer dat we deze punten niet thuis konden houden. Met name in de eerste helft hadden we daar wel de kansen voor gekregen.