Nieuwe koploper.

MSC D2

D-pupillen zaterdag, D1, 1e klasse 02

26 september 2015 11:15

Omdat de velden in Staphorst overbezet waren hebben we in goed overleg met MSC deze wedstrijd omgedraaid en moesten we naar Meppel toe ipv een thuiswedstrijd. We begonnen de wedstrijd zeer slap MSC zat er fel bovenop en uit een corner kwamen we op achterstand, maar gezien het spelbeeld van de laatste weken was er geen man overboord en pakten de jongens de draad goed op, na 10 minuten spelen begon het bij ons te lopen en kwamen we verdiend op 1-1 kort erna werd het zelfs 1-2 in ons voordeel wat ook de ruststand was. De 2e helft een heel ander Staphorst  het was éénrichtingsverkeer naar het doel van MSC toe met als einduitslag een dikverdiende 1-6 overwinning. Moet er wel bij gezegd worden als we iets zuiniger met de kansen waren omgesprongen vooral in de eerste helft, dat we dan iets makkelijker kunnen voetballen en de druk dan minder groot is, want er zullen vast nog wedstijden komen dat het verschil niet zo groot is als vandaag. Maar met trots kunnen we zeggen dat we na vandaag alleen koploper zijn, omdat de concurrenten punten hebben laten liggen. Vasthouden jongens.