Seizoen 2015/2016

Staphorst JO13-1

Rouveen SC D1

29 augustus 2015 9:00

We zijn weer begonnen met voetballen het balletje rolt alweer een paar weken, met maar liefst 10 nieuwe spelers in Staphorst D1 gaan we het nieuwe seizoen in. De leiders en trainers hebben er zin aan en de boys ook zo te zien. We starten gelijk na de vakantie met een voorwedstrijd op het Oosterveen toernooi tegen Achilles 1894 D1, zonder te trainen wonnen we deze wedstrijd met 3-1. Daarna begon voor ons het bekertoernooi uit tegen Olde Veste D3, met oogstrelend voetbal wonnen we deze pot met maar liefst 0-16, (moet er wel bij gezegd worden dat de tegenstander van een iets mindere kwaliteit was dan ons team) daarna kwamen onze buren uit Rouveen bij ons op bezoek, op veld 100 werden ook zij van de mat geveegd met als uitslag 5-0 op het scorebord, en zijn we zo goed als zeker verder in het bekertoernooi wat ook onze doelstelling is. Dus al met al een voortvarende start, de 1e jaar spelers pakken de draad goed op, en draaien vlekkeloos mee met het team. Volgende week start de competitie en dan gaan we voor het echte werk, ons doel is minimaal eindigen bij de eerste 3 , gezien de samenstelling van het team moet dat volgens mij lukken.