En dat is 100

D-pupillen zaterdag, D1, 1e klasse 02

19 maart 2016 9:00

Carlo Koobs

Op papier hadden we een zware competitiewedstrijd deze zaterdag WIJC de nummer 4 op de ranglijst kwam langs, meestal hebben we het altijd lastig tegen hun maar achteraf viel het mee. We begonnen zeer fel en dat resulteerde binnen 10 minuten al op een 2-0 voorsprong voor ons. WIJC liep gelijk dus al achter de feiten aan en wij konden ons eigen spelletje gaan spelen, goed combinatie voetbal van achteruit en als het moest bij balverlies veel druk op de tegenstander zetten en dat werkte want met de rust stonden we al met 4-0 voor. Na de thee konden we de wedstrijd rustig uitspelen en wonnen uiteindelijk met 5-0. Een prima resultaat met vooral in de 1e helft goed voetbal, we hielden wederom de 0 achterin het middenveld was weer solide en de aanvallers deden wat ze moesten doen en dat is scoren. Vandaag lag doelpunt nummer 100 in het netje en op dit moment hebben we maar 21 doelpunten tegen, klasse jongens. Omdat de concurrenten wederom punten lieten liggen was het voor ons een "Super Saturday" de nummers 2 en 3 deelden de punten en wij liepen dus weer wat verder uit. Volgende week hebben we een oefenpotje en daarna weer volle bak in de competitie.