Gehavend team

Staphorst JO13-1

D-pupillen zaterdag, D1, 1e klasse 02

2 april 2016 9:00

Met een gehavend team gingen we richting Meppel waar tegen de plaatselijke FC gespeeld moest worden de nummer voorlaatst in de competitie. We konden dus zoals gezegd net 11 spelers op papier krijgen, door blessures en ziekte misten we nogal wat spelers en moesten we het dus met deze jongens doen. Maar niet getreurd de boys gingen van meet af aan vol gas en met de rust stond er al 1-6 op de teller. Na de ranja deden ze wat ze moesten doen de wedstrijd gecontroleerd uitspelen,en met een paar mooie doelpunten erbij werd het uiteindelijk 1-10 in ons voordeel. Met nog 4 speelronden te gaan zijn we nog steeds koploper, dus jongens koppies erbij de laatse wedstrijden en gaan met die banaan.