Einde seizoen

Staphorst JO13-1

D-pupillen zaterdag, D1, 1e klasse 02

21 mei 2016 9:00

Vandaag stond voor ons de laatste competitiewedstrijd op het programma uit tegen Dwingeloo, drie weken terug zijn we al Kampioen geworden maar op deze laatste wedstrijddag moest er natuurlijk nog wat gevierd worden. Als leiding hadden we het één en ander georganiseerd maar eerst moest er gevoetbald worden, de spelers zelf hadden een fantasie opstelling gemaakt en dat pakte soms wel en soms niet goed uit de ruststand was 2-3 in ons voordeel en de einduitslag was 3 tegen 5 dus de 3 punten namen we dus mee naar Stappust. Nu konden de kurken van de fles de boys kregen de schaal en medailles uitgereikt,samen met T shirts en petten die allemaal beschikbaar gesteld waren door sponsors (iedereen bedankt daarvoor) en daarna ging het feest nog lang door met s"middags een ereronde voor 2000 man publiek op ons eigen Noorderslag. Maar wat een seizoen, de doelstelling was om bij de eerste 3 te eindigen en dat werd dus uiteindelijk bekroond met het Kampioenschap, met 7 eerstejaar spelers een fantastische resultaat. Er werd bij vlagen zeer aantrekkelijk voetbal gespeeld en iedereen deed zijn taak naar behoren,en de trainings opkomst was super niemand liet verstek gaan, het werd in de loop van het seizoen gewoon een vriendenteam niet alleen in het veld maar ook daar buiten en dat was voor ons als trainers en leiders prettig om met deze jongens een seizoen op te trekken. Het hoogtepunt was natuurlijk het kampioenschap maar ook het teamuitje naar Schalke 04 was natuurlijk iets om niet te vergeten (nogmaals bedankt Bert) en we kwamen in het bekertoernooi tot de kwartfinale. Wij als trainers en leiders willen jullie allemaal bedanken voor de prettige samenwerking afgelopen jaar en wensen jullie alle goeds toe voor volgend seizoen bij dit of bij een ander team. Staphorst D1 samen sterk.