Ronde verder in de beker

Staphorst JO13-1

Annen D1

D-pupillen, D1, Groep 1 04

21 november 2015 10:30

Taco Hulleman

Dankzij onze zustervereniging Sc Rouveen konden we vandaag toch onze bekerwedstijd voetballen tegen Annen. De velden in Staphorst waren dusdanig slecht dat daar niet op gevoetbald kon worden en in goed overleg met Sc Rouveen werden daar een aantal wedstrijden door verschillende teams van vv Staphorst gespeeld, klasse dat zoiets kan petje af. Om half 11 floot scheidsrechter Klaas Koobs af voor de wedstrijd, de jongens voetbalden vandaag in een nieuwe formatie namelijk 4-4-2 waarschijnlijk een tactische zet van onze coaches, eerst moesten de jongens eraan wennen maar na een poosje begon het toch te lopen,via een aanval over rechts kwamen we meer dan verdiend op 1-0 even later over dezelfde kant werd het 2-0 en voor rust lag nummer 3 ook nog in het netje. De 2e helft was het aankijken niet waard Annen kon geen vuist maken en onze jongens vonden het wel best, al met al een dik verdiende 3-0 overwinning. Nu kunnen we afwachten welke tegenstander er uit de koker rolt voor de volgende bekerronde. Volgende week gewoon weer competitievoetbal en hopen dat we gewoon weer in Staphorst kunnen spelen. Goed goan.