Jammer maar helaas

... (intikker)
... (afstandschot)

8 oktober 2016 10:30

Vol goede moed werd afgereisd richting Meppel waar we tegen MSC moesten spelen, er was afgelopen week fanatiek getraind en de koppies stonden allemaal weer de goede kant op dus daar kon het niet aan liggen.Yoery deed na weken van afwezigheid weer mee dus ook dat was een pluspunt. Dan de wedstrijd,we troffen tegen MSC een goed voetballende tegenstander aan maar daar tegenover toonden wij maximale inzet en met goed lopende aanvallen deden we niets onder voor hun.Toch kwamen we op een 1-0 achterstand maar al gauw werd dit via een mooie aanval recht gezet en stond de 1-1 op het scorebord. Daarna golfde het spel heen en weer met kansen aan beide kanten, de ploeg die het eerste scoorde kon nog weleens de matchwinnaar worden deze morgen. Helaas waren wij dat niet,balverlies op het middenveld leide de 2-1 van MSC in en toen gingen de koppies hangen. Kort erna werd het 3-1 (waar een buitenspel luchje aan hing) en niet veel later stond het 4-1 voor de Meppelers. In de extra tijd deden we nog wat terug met als eindstand 4-2 op het scorebord. Gezien het spelbeeld was een gelijkspel misschien wel de meest terechte uitslag geweest maar ook vandaag mocht het niet zo zijn, we doen eigenlijk niks onder voor onze tegenstanders maar het geluk zit ons vaak niet mee,we zitten in de hoek waar de klappen vallen.Jongens de moed niet opgeven vol passie blijven voetballen dan komen de punten vanzelf.