Emilie Wind verlengt contract bij vv Staphorst VR1

6 januari 2021 21:15

Sinds 2019 is Emilie Wind, woonachtig in Vollenhove, trainster bij vv Staphorst.

Emily_Wind-IMG_3259.JPGDe samenwerking tussen vv Staphorst en Emilie Wind bevalt uitstekend en daarom zijn wij als club verheugd te kunnen melden dat Emilie haar contract bij VR1 verlengt. De komende jaren krijgt Emilie de kans om het team verder te ontwikkelen. Daarnaast vinden wij zelfontplooiing als club ook belangrijk. Emilie heeft de wens uitgesproken om een KNVB opleiding te willen gaan volgen. Als club faciliteren wij hier graag in en hopelijk wordt zij komend seizoen toegelaten tot de EUFA C opleiding. Met deze duurzame samenwerking kan er rustig verder worden gebouwd en wil de club rust en stabiliteit richting de toekomst binnen het dames segment bieden.

Dit seizoen is Emilie actief als trainster van VR1 en MO17. Het zal lastig zijn om dit komend seizoen te blijven combineren. Het trainen en begeleiden van twee teams, het volgen van een opleiding en haar fulltime baan zullen tijdrovend genoeg zijn en daarbij moet ook gekeken worden naar een goede balans.

Om deze reden zal de club op zoek gaan naar een nieuwe train(st)er voor MO17.

Interesse in deze functie kan kenbaar gemaakt worden via [email protected] of via 06-43377170.