Yannick Kaluzi ook HJO in seizoen 2024-2025

27 december 2023 17:00

Bij vv Staphorst zijn we zeer tevreden over hoe Yannick Kaluzi dit seizoen de rol van HJO invult! Ook Yannick zelf is blij met de rol als HJO. Door zijn vele jaren als speler en trainer is hij goed in staat om de kennis die hij heeft, over te brengen op de huidige, beginnende trainers. Daarnaast is hij in samenwerking met anderen begonnen om een duidelijk beleid voor de jeugd te schrijven voor de aankomende jaren. Klaar als HJO bij vv Staphorst is hij nog lang niet en wij zijn dan ook blij dat we met Yannick zij contract met minimaal twee jaar verlengt.

Football_8.png

Dit seizoen bestond onder andere uit het vormgeven van de jeugd met:

• Het zoeken van trainers voor de jeugd. En daarbij het liefst trainers uit de vereniging die zich onder andere door begeleiding van HJO ontwikkelen;
  • Contacten leggen met convenantclubs, KNVB en VTON;
  • Zichtbaar zijn binnen de club door op zaterdagen en trainingsavonden aanwezig te zijn;
  • Begonnen met het herschrijven van het technisch jeugdbeleid.

Naast het bovenstaande, worden in het nieuwe seizoen nog meer zaken aangepakt, zoals:

• Het beleidsplan verder uitwerken, zodat het voor iedereen duidelijk is wat het beleid binnen de jeugd is;
  • Doorgaan met het vinden en opleiden van nieuwe en huidige trainers;
  • Organiseren van meer activiteiten voor de jeugd, met als doel om de jeugd te enthousiasmeren en te binden aan de club.

Tot nu toe hebben we goede gesprekken met de trainers gehad. We hopen dan ook snel met goed nieuws te komen over de invulling van de trainers voor aankomend seizoen.

Jeugdzaken