Bloemert IT Jeugdtoernooi 2023

9 juni 2023 9:00

Afgelopen zaterdag, 3 juni, vond bij de vv Staphorst het Bloemert IT Jeugdtoernooi plaats.
De jeugdcommissie van de vv Staphorst kijkt hier op een positieve manier op terug.

In totaal deden er 38 teams van de JO8, JO9, JO10 en JO11 mee aan dit toernooi.

Elke categorie was verdeeld in twee poules, waar vervolgens een knock-out programma uit kwam.

De finale bij de JO8 vond plaats tussen FC Meppel JO8-1 en SJO Triville JO8-1.
Deze wedstrijd is gewonnen door FC Meppel JO8-1 wat dus betekent dat zij met de beker naar huis gingen.

Bij de JO9 waren het MSC JO9-1 en MSC JO9-2 die in de finale hebben gestreden om de eerste plek.
MSC JO9-2 won deze wedstrijd en is dus op deze eerste plek geëindigd.

vv Staphorst JO10-1 en DESZ JO10-1 zijn bij de categorie van de JO10 tot de finale gekomen.
Deze wedstrijd werd gewonnen door vv Staphorst JO10-1, waardoor de beker in Staphorst bleef.

In de categorie van de JO11 bleken WHC Wezep JO11-1 en AFC JO11-6 de sterkste uit beide poules.
Deze finale is geëindigd in een overwinning voor WHC Wezep JO11-1, de beker is dus aan hun overhandigd.

De jeugdcommissie kijkt terug op een geslaagd toernooi waarbij het plezier voorop stond.

Graag bedanken wij alle verenigingen voor hun deelname aan het Bloemert IT Jeugdtoernooi.

Wij kijken alvast uit naar volgend jaar, jullie hopelijk ook!

Intro-jeugdtoernooi-2023.jpg