JO T(10) eam uitje

Een mooie voetbaldag……….
Dat was het zeker.

Eerst zelf voetballen,

10-2 uit naar Olympia en helaas net met 5-4 verloren. 10-1 speelde thuis tegen Rouveen waar een 8-7 overwinning genoteerd kon worden.

Als middagprogramma stond een teambuilding op het programma, goed voor de onderlinge contacten van de spelers maar zeker ook voor de ouders en begeleiders.

Met 24 kaartjes op zak ging het team met begeleiding naar de wedstrijd SC Heerenveen – NEC. De wedstrijd was om half 5 dus in de rust van vv Staphorst 1 – Sparta Nijkerk 1 zijn we vertrokken naar het Abe Lenstra stadion. Goed gevulde tassen gingen mee en zelfs een heus spandoek was er gemaakt.

De eerste keer in zo’n groot en echt stadion, het blijft toch wel heel erg mooi en indrukwekkend. Al vrij snel kwam SC Heerenveen op een 1-0 voorsprong en zeker in het begin waren de friezen de bovenliggende partij.

Vlak voor rust toch de 1-1 op het scorebord, vanuit Zeist moest de VAR nog even kijken maar helaas geen handsbal dus goal. De tweede helft was iets minder, over en weer enkele kansen maar na nog 90 minuten stond de 1-1 nog op het scorebord.

Bedankt SC Heerenveen en vv Staphorst voor de mooie tientjes actie waar we gebruik van konden maken.

JO_10_team_uitje.jpg