Bericht van de 1e selectie aan iedereen met een geel-blauw hart

29 november 2020 21:45

Bestuur, leden, sponsoren en supporters,
Even een berichtje van de spelersgroep en staf van de 1e selectie.

Wij, als selectie, vinden het ontzettend jammer dat we opnieuw, vanwege de tweede coronagolf, onze passie voetbal niet kunnen uitoefenen.

Naast dat wij het voetbal en de daarbij behorende trainingen en wedstrijden enorm missen,geldt dit ongetwijfeld ook voor alle leden, sponsoren en supporters.

Doordat de competities momenteel wederom stil liggen, heeft dit behoorlijke financiële gevolgen voor onze club. Gelukkig heeft vv Staphorst vele sponsoren en supporters die ook in deze moeilijke tijd de vereniging blijven steunen.

Ook wij als 1e selectie dragen graag een steentje bij.

Wij zullen, evenals in het voorjaar, vergoedingen inleveren om de club te steunen.

We dragen onze mooie club een warm hart toe en hopen dat we snel met iedereen weervan het voetbal kunnen en mogen genieten.

We wensen het bestuur, leden, sponsoren en alle supporters alle goeds en gezondheid toe.

Hopelijk tot snel!

Sportieve groet,