Selectie nieuws

10 januari 2022 19:00

De 1e selectie van vv Staphorst krijgt meer vorm met meerdere verlengingen en met Freddy
Quispel als 1e aanwinst.

Met Freddy Quispel versterkt vv Staphorst zich voor het nieuwe seizoen.
Freddy is 21 jaar en woont in Emmen. Zijn voetballoopbaan begon bij WKE in Emmen, waarna hij in de jeugd van FC Twente en FC Emmen heeft gespeeld om vervolgens nog een jaar bij de beloften van PEC Zwolle te spelen. Dit seizoen speelt hij bij ACV in Assen, ook in de 3e divisie.

AT5W8817-1370x914.jpeg

Freddy is een veelzijdige speler die goed uit de voeten kan op de voorste 4 posities.
Freddy brengt voetbal en scorend vermogen mee. Daarnaast is hij een liefhebber en echte winnaar, hij speelt zijn wedstrijden met veel energie.
We denken dat de ambitie van Freddy, en het type speler dat hij is, erg goed bij de club vv Staphorst past!

Marlon-Luchtenberg-m20210619-6878.jpg Marlon Luchtenberg gaat komend seizoen zijn 5e jaar in bij vv Staphorst. Marlon is niet meer weg te denken uit het basiselftal van vv Staphorst, als rechtsback heeft hij zijn sporen verdiend in de 3e divisie. Dit seizoen heeft Marlon laten zien dat hij veelzijdig is, met zijn diepgang en snelheid kan hij ook van waarde zijn op het middenveld of in de voorhoede.

Jasper-Huizing-m20210619-6850.jpgJasper Huizing zal komend seizoen voor het 2e jaar deel uitmaken van de 1e selectie van vv Staphorst. Jasper maakt dit seizoen een mooie ontwikkeling door, hij laat op de trainingen zien dat hij veel talent heeft, rustig aan de bal, een goede pass. Inmiddels heeft hij zijn debuut mogen maken als linksback. Jasper werkt hard om de stap richting de basis te zetten, hier hebben we veel vertrouwen in!

Yannick-Kalusi-m20210619-6841.jpgYannick Kaluzi zal komend seizoen voor het 2e jaar deel uitmaken van de 1e selectie van vv Staphorst. Yannick is bij vv Staphorst gekomen als balvaste spits, een kwaliteit die we misten in ons elftal. Daarnaast brengt Yannick energie in de voorhoede die belangrijk is om de tegenstander het vuur aan de schenen te leggen. In meerdere wedstrijden heeft Yannick dit seizoen laten zien met zijn kwaliteiten van waarde te zijn voor het team.

Leon-Mulder-m20210619-6858.jpgLeon Mulder zal ook komend seizoen deel uit maken van de 1e selectie van vv Staphorst.
Leon is bezig aan zijn 2e seizoen, en maakt sinds het huidige seizoen deel uit van de selectie.
Kenmerkend voor Leon is zijn wil om beter te worden, met veel energie wordt er getraind en worden de wedstrijden gespeeld. Leon heeft al enorme stappen gezet, we gaan de uitdaging aan om de volgende stap te zetten naar zijn debuut in de 3e divisie!

Sander-de-Grote-m20210619-6827.jpgSander de Grote is op zijn plek bij vv Staphorst. Met zijn snelheid en scorende vermogen is hij een fijne speler om in het elftal te hebben. Vanuit het niets is hij in staat om een doelpunt te maken. De ambitie is om in het rijtje van meest scorende spelers van de 3e divisie te staan. Sander gaat zijn 3e seizoen in!

Mark-Schra-m20210619-6814.jpgAfscheid Mark Schra

Na 10 seizoen deel te hebben uitgemaakt van het 1e elftal van vv Staphorst zal Mark Schra aan het einde van dit seizoen Staphorst gaan verlaten. Mark is in al die jaren een vaste waarde geweest, in de eerste seizoenen als linksbuiten, maar de meeste jaren als opstomende linksback. We vinden het erg jammer dat Mark de keuze maakt om te stoppen, maar kijken vooral terug op de mooie momenten waar Mark onderdeel vanuit heeft gemaakt, met als hoogtepunten de districtsbeker winsten in de seizoenen 2015/2016 en 2016/2017 en het winnen van de landelijke beker voor amateurs in het seizoen 2015/2016. Mark een carrière om trots op te zijn!!! We zullen je gaan missen!

De Technische Commissie