Contract verlenging sponsoren

3 maart 2023 8:45

Als vv Staphorst zijn we erg verheugd met het verlengen van 2 sponsorcontracten.

Verlenging 1 is van Gebo tours.

1bbac9ee5-11dc-4258-b064-2d0c6c201d60.jpg

Gebo tours is een touringcarbedrijf, gevestigd in Nieuwleusen en kan al uw groepsreizen verzorgen. Ook de vv Staphorst maakt gebruik van vervoer met de bussen van Gebo tours naar de uitwedstrijden o.a. met de eerste selectiespelers met begeleiding, maar ook voor de supporters.

foto_2.JPG

Gebo tours voor al uw groepsreizen.

Staat er een dagtocht, een sport- of schoolreis, een bedrijfsuitje of een andere groepsreis op de planning? Dan bent u bij Gebo Tours aan het juiste adres! Van voetbalreizen tot musicals en van reizen naar autosport tot aan concerten: Gebo Tours neemt het vervoer en de organisatie op zich en zorgt ervoor dat u en uw gezelschap ongetwijfeld één of meerdere onvergetelijke dagen beleven. Neem gerust contact op met [email protected] of 0529-481234.

ead024ea-6416-4003-9f5a-1491fb0deb03.JPG

De 2e contractverlenging is van autobedrijf Korterink.

Autobedrijf Korterink; al 55 jaar uw vertrouwde autobedrijf
Autobedrijf Korterink is een familiebedrijf dat al ruim 55 jaar actief is in de autobranche. Aan deze rijke historie heeft het bedrijf vandaag de dag zijn reputatie te danken als betrokken en betrouwbaar mobiliteitscentrum voor de regio Zwolle, Meppel en Staphorst. Wij zijn officieel Suzuki-dealer en servicedealer voor de merken ŠKODA, Toyota en Ford

IMG_2887.jpg

Ook in de toekomst blijft Autobedrijf Korterink volop in beweging. Immers, de autobranche staat voor vele nieuwe uitdagingen en Autobedrijf Korterink volgt deze op de voet. Zo kunnen wij al onze klanten nu en in de toekomst mobiliteit blijven garanderen.

Waarom kiezen voor Autobedrijf Korterink?

Autobedrijf Korterink is een echt familiebedrijf dat al ruim 55 jaar actief is in de autobranche. Aan deze rijke historie heeft het bedrijf vandaag de dag zijn reputatie te danken als betrokken en betrouwbare mobiliteitspartner voor de regio Zwolle/Meppel/Staphorst.

40777123-19a6-4fe0-a07e-bf934612a379.JPG