Aleksandar Jankovic volgend seizoen speler van vv Staphorst

11 maart 2023 20:00

Vanaf volgend seizoen voegt Aleksandar Jankovic zich bij de geel-blauwen van vv Staphorst.

Aleksandar Jankovic komt over van ACV uit Assen. Met Aleksandar krijgen we een speler die met zijn creativiteit, voetballende en scorende vermogen, op de 10 positie uit de voeten kan. Als voetballer, maar ook zeker als mens, een aanwinst voor onze selectie! In de gesprekken kwamen zijn gedrevenheid en passie voor het spelletje naar voren. Ook zijn persoonlijkheid viel op. Een geboren Rotterdammer, die met de energie waarmee hij zijn wedstrijden speelt, goed bij onze dorpsclub past. Aleksandar kijkt ernaar uit om bij onze mooie club weer op een echte grasmat te gaan spelen.

Aleksandar, welkom bij vv Staphorst!

aleksandar.jpeg