Supportersbus en passe-partoutregeling

14 augustus 2023 9:00

DE SUPPORTERSBUS GAAT WEER RIJDEN.

Beste voetbalvrienden,

Afgelopen zaterdagmiddag op weg naar de bekerwedstrijd tegen AWC kwam Popko in de supportersbus met de mededeling, dat men er in geslaagd was voor komend seizoen weer een bus te laten rijden.
Voor de vaste supporters was dit een prettige mededeling.
Wat ook prettig was, was de mededeling dat een nieuwe passe-partout net zoveel kost als afgelopen seizoen, 100 euro dus. Dat is dus een meevaller in deze dure tijd.
De losse kaarten gaan het komende seizoen voor iedereen 10 euro kosten. Een kaartje voor de jeugd tot en met 12 jaar kost 5 euro.
Natuurlijk is het te hopen voor de mensen die dit geregeld hebben, dat er weer veel passe-partouts aangeschaft zullen worden. Dat is voor hen gewoon een fijne basis en je bent als supporter altijd verzekerd van een plek in de bus.
Er zijn al mensen die afgelopen zaterdag hebben aangegeven dat ze weer graag gebruik maken van de nieuwe passe-partoutregeling. Maar daarvoor moet iedereen natuurlijk de gelegenheid hebben.
Vandaar dit bericht op de site.
Komende zaterdag is de eerste uitwedstrijd al tegen Eemdijk. Dus mocht je ook gebruik willen maken van de nieuwe passe-partoutregeling, dan moet je je aanmelden . Het liefst zo snel mogelijk. Voor de organisatie is het fijn te weten wie er gebruik van de regeling gaan maken.

Aanmelden kan via een mail naar: [email protected].
Over de betalingsregeling horen jullie later.
Wanneer je nog even wat meer bedenktijd nodig hebt, kun je dat ook aanstaande zaterdag nog in de bus aangeven wanneer je besluit om mee te gaan naar Eemdijk. Overleg altijd mogelijk.
We hopen dat het komende seizoen weer veel gebruik zal worden gemaakt van de supportersbus.
Mocht je zaterdag mee willen naar Eemdijk, geef je dan vroegtijdig op op genoemd mailadres.