Rabo Clubsupport: stem op vv Staphorst en Voetbalschool Staphorst!

11 september 2023 20:30

Wij doen mee met Rabo ClubSupport! Stem jij ook op vv Staphorst en Voetbalschool Staphorst?

Net als voorgaande jaren doen we ook dit jaar weer mee met Rabo ClubSupport. Dit is een initiatief van de Rabobank waarbij lokale verenigingen een mooie financiële bijdrage kunnen ontvangen aan de hand van het aantal stemmen.

Bij vv Staphorst gaan plezier, sociale verbinding en prestatie hand in hand. De komende jaren focussen we ons dan ook op het ontwikkelen en opleiden van onze jeugdspelers. De opbrengst van Rabo ClubSupport zetten we in voor goed trainingsmateriaal, kundige trainers en natuurlijk leuke en sportieve activiteiten. Hiervoor kunnen we jouw stem goed gebruiken. Vanaf 4 tot 26 september stem je gemakkelijk via de Rabo App of online via www.rabobank.nl/leden/clubsupport op vv Staphorst en Voetbalschool Staphorst. Stem jij ook op ons?

Let op: alleen leden van de Rabobank kunnen hun stem uitbrengen. Lid worden is gratis en kan heel eenvoudig via de Rabo app of online via www.rabobank.nl/leden

Elke stem telt en onze dank is groot!

Rabo_ClubSupport_vvs_poster_6.png