Richard Karrenbelt nieuwe hoofdtrainer van vv Staphorst

16 januari 2024 19:30

2024/2025

vv_Staphorst_-_Website_34.pngRichard Karrenbelt wordt met ingang van het nieuwe seizoen 24/25 de hoofdtrainer van vv Staphorst. De 56-jarige trainer uit Apeldoorn neemt hiermee het stokje over van Joram Hendriks. Karrenbelt is momenteel actief als hoofdtrainer bij ‘zijn club’ WSV Apeldoorn. Namens vv Staphorst heten wij hem alvast van harte welkom bij de club.

Karrenbelt, die aankomend seizoen begint aan zijn 26e seizoen als hoofdtrainer, staat bekend als een gepassioneerde trainer met een warme persoonlijkheid en is iemand die houdt van gezelligheid. Een echt mensenmens! Met zijn ruime ervaring bij onder andere clubs als: WHC, SDC Putten, SC Genemuiden, CSV Apeldoorn, ONS Sneek en Sv Urk, weet Richard als geen ander wat er gevraagd en verwacht wordt op 3e divisie niveau.

Richard Karrenbelt: “vv Staphorst is voor mij als trainer van andere clubs altijd een geweldige tegenstander geweest. De club ademt voetbal en de beleving is zoals je het graag wil zien op amateurniveau. vv Staphorst past voor mij perfect in het rijtje van vergelijkbare (dorp)clubs als Sv Urk en SC Genemuiden waar ik altijd met veel plezier heb gewerkt. Ik heb in het verleden wel vaker gezegd dat ik graag nog eens trainer bij vv Staphorst zou willen zijn. Ik ben dan ook erg blij dat dit nu mag gaan gebeuren. Na het eerste contact zijn er meerdere fijne gesprekken geweest met de TC en ook met een afvaardiging van de 1e selectie, wat mij persoonijk nog enthousiaster heeft gemaakt. Ik kijk dan ook enorm uit naar een fijne samenwerking met de mensen binnen de club, mijn spelers en de supporters. Ik heb veel zin in deze nieuwe uitdaging.

Wij zijn blij met de overeenkomst die we bereikt hebben met Richard en kijken uit naar een goede samenwerking. Voor nu wensen wij hem nog veel succes in de competitie met WSV Apeldoorn.

Met sportieve groet,

De Technische Commissie en bestuur vv Staphorst