Nick van der Haar vanaf het nieuwe seizoen trainer van vv Staphorst 2

1 februari 2024 19:45

Vanaf het seizoen 2024/2025 verwelkomen we Nick van der Haar als nieuwe trainer voor het tweede team van vv Staphorst.

Nadat Berry Beuker in een eerder stadium aangaf dat hij na vier seizoenen vv Staphorst 2 toe is aan een volgende stap om zijn ambities na te streven, gingen we als Technische Commissie opzoek naar een nieuwe trainer voor ons tweede elftal.

vv_Staphorst_-_Website_37.png

In Nick van de Haar hebben we deze nieuwe trainer gevonden! Nick is 33 jaar, woonachtig in Zwartsluis en op dit moment voor het tweede seizoen trainer van Olde Veste’54 JO19-1 uit Steenwijk, uitkomend in de 4e divisie. Nick heeft de afgelopen negen seizoenen ervaring opgedaan als trainer bij de diverse jeugdteams van zowel Desz, in zijn woonplaats Zwartsluis, als bij Olde Veste’54 in Steenwijk. Ervaring bij de senioren deed Nick op bij het tweede elftal van Desz, hier was hij twee seizoenen actief. Nick is geen onbekende binnen de vereniging, zijn vader Henk is een aantal jaren trainer geweest van ons tweede elftal. Nick kwam toen al regelmatig mee naar onze club, daarnaast is Nick zelfs nog als keeper actief geweest in ons hoogste jeugdteam.

Nick van der Haar: “Ik was blij verrast door de interesse van vv Staphorst en werd gelijk enthousiast om bij deze mooie dorpsclub aan de slag te gaan. Voor mij is dit een mooie kans om mezelf verder te ontwikkelen als trainer bij een twee elftal op het hoogste amateurniveau. Ik ga er alles aan doen om het een geslaagde samenwerking te maken. Ik kijk uit naar de verdere kennismaking en de eerste trainingen en wedstrijden.”

Met Nick stellen we een jonge ambitieuze trainer aan voor ons tweede elftal, waarbij de intentie er is om de samenwerking langer dan 1 seizoen te laten duren. Nick van harte welkom bij de club!

De Technische Commissie